Doprava a platba

1. Odběr může být proveden osobně nebo pověřeným kurýrem ( Česká pošta, PPL).

2. Distribuce objednávek je v současné době realizována prostřednictvím služby Česká pošta, s.p.,společnosti PPL CZ s.r.o.

3. Česká pošta, s.p. doručí zásilku na uvedenou adresu zpravidla následující pracovní den po odeslání. Pokud Vás pracovník České pošty nezastihne na uvedené adrese, zanechá Vám oznámení o uložení zásilky na poště. Zásilku si můžete vyzvednout po dobu 1 týdne. Pokud v okamžiku převzetí zboží od přepravní služby zjistí kupující mechanické poškození obalu zásilky, je v jeho zájmu zkontrolovat stav zásilky. V případě jejího poškození má kupující právo trvat na vyhotovení „záznamu o poškození zásilky“ za přítomnosti zástupce přepravní služby. Doporučuje se nepodepisovat předávací protokol, aniž by kupující překontroloval, zda nebyl obal v průběhu přepravy poškozen či narušen. Kupující má právo nepřevzít zásilku, která nese znaky poškození či narušení. .
Více informací o České poště najdete na
www.cpost.cz.

 4.PPL CZ, s.r.o. Vám doručí zásilku na uvedenou adresu zpravidla následující pracovní den po odeslání. Řidič Vás v den doručení bude telefonicky kontaktovat a domluví si s Vámi přibližnou dobu, kdy bude zásilka doručena. Pokud Vás řidič nezastihne na uvedené adrese, zanechá Vám oznámení o nedoručení zásilky a pokusí se Vám ji doručit následující den.
O odeslání zásilky Vás budeme informovat e-mailem, ve kterém najdete odkaz na sledování zásilky.
Pokud v okamžiku převzetí zboží od přepravní služby zjistí kupující mechanické poškození obalu zásilky, je v jeho zájmu zkontrolovat stav zásilky. V případě jejího poškození má kupující právo trvat na vyhotovení „záznamu o poškození zásilky“ za přítomnosti zástupce přepravní služby. Doporučuje se nepodepisovat předávací protokol, pokud by kupující překontroloval, zda nebyl obal v průběhu přepravy poškozen či narušen. Kupující má právo nepřevzít zásilku, která nese znaky poškození .

Více informací o PPL najdete na www.ppl.cz

5. Při osobním odběru potvrzené objednávky ve zlatnictví Zlato Thora Písek, Alšovo nám. 84  nebudou k ceně zboží připočteny náklady na balné a poštovné. Prodávající vás bude vždy informovat, že zboží je připraveno k odběru a je možné si jej vyzvednout každý pracovní den na uvedené adrese od 9,00 do 17,30 hodin.

6. Dodávky objednaného zboží budou dle dostupnosti zboží a provozních možností prodávajícího odeslány v co nejkratším termínu. Doručení zboží se řídí termínem dodání uvedeného u jednotlivých výrobků.

7.Dodací lhůta začíná potvrzením závazné objednávky prodávajícím za podmínky obdržení všech informací, které jsou nutné pro včasné vyřízení dodávky.

8. V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné dodat přepravci tak, aby byly dodrženy lhůty dle odst. 1 tohoto článku, oznámí prodávající tuto skutečnost zákazníkovi elektronickou poštou, nebo telefonem a upřesní předpokládaný termín dodání.

9. Pokud dodávka zboží selže, nebo je podstatným způsobem ztížena či znemožněna z jakýchkoliv důvodů, a lze důvodně předpokládat, že objednávka nebude dodána ve lhůtě 3 dnů od přijetí objednávky, je prodávající povinen uvědomit kupujícího, že v této lhůtě nelze zásilku dodat a současně jej informovat o předpokládané době dodání zboží. Pokud poté kupující výslovně neprohlásí, že na splnění dodávky trvá, má se za to, že od kupní smlouvy odstoupil. V takovém případě je prodávající povinen vrátit bez zbytečného odkladu veškeré finanční prostředky vynaložené kupujícím k aktuální objednávce – kupní smlouvě na jeho účet.

10. Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. není i přes dohodnutý termín přítomen kupující, kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu), nese kupující náklady spojené s opakovaným dodáním resp.vrácením v plné výši.

11. Prodávající je oprávněn provádět dodávky formou dílčích dodávek, s tím spojené více náklady nese prodávající.

12. Podmínkou platnosti internetové objednávky je pravdivé vyplnění požadovaných osobních údajů v registračním formuláři, zejména pro účely vyhotovení daňového dokladu. Prodávající neručí za splnění objednávky vyplněné nesprávně, nepravdivě či neúplně.

13. Okamžikem předání zboží dopravci přechází nebezpečí škody na zboží na objednatele.

14. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad. Návod k použití nemusí být vždy součástí zásilky, ale je vždy je součástí nabízeného zboží na portále https://zlatnictvi-thora.cz

15. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případech, kdy se zboží již nevyrábí nebo je na trhu nedostupné.

Pokud tato situace nastane, bude zákazník kontaktován emailem nebo telefonicky, za účelem dohody o dalším postupu.

16. Zákazník může objednávku stornovat telefonicky nebo emailem bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením nebo pokud již nedošlo k její expedici. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání.



 

 

Cena dopravy 110 Kč.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde:

On-line sledování balíku PPL

Zásilku je možné sledovat i pomocí chytrých

telefonů díky aplikacím iPhone a Android.

Při osobním odběru potvrzené objednávky ve Zlatnictví Thora s.r.o. Písek, Alšovo nám. 84  nebude počítáno balné a poštovné.

Prodávající vás bude informovat, že zboží je připraveno k odběru a je možné si jej vyzvednout každý pracovní den

na uvedené adrese od 9,00 do 17,30 hodin.